sâmbătă, 13 martie 2010

Cand ma gandesc ca s-a intamplat intr-o dimineata!!







Pozele nu imi apartin . Sunt rezultatul unei cautati pe "ma friend", Google

(Si..nu! Nu nu!! Nu trageti concluzii pripite inca din titlu! Nu este vorba despre ceea ce, probabil, v-ati gandit voi! hmm....!!! Domne!!!)

Astazi m-am trezit dimineata. Nu va zic la cat. M-am trezit dimineata (dupa standardele mele) Punct! ;))

Si pentru ca m-am trezit dimineata am avut timp sa fac o gramada de chestii:
1. am fost la cumparaturi cu alina ..Si am ajuns destul de departe (ca tot era frumos afara)
2. m-am apucat in sfarsit de referatul la Th de Argumentare, pe care il tot aman de 2 saptamani, adica de cand am primit tema. Nu l-am terminat, dar maine cu siguranta il voi terminat. Trebuie!
3. am avut timp sa ma joc YoVille :) Mi-am mai intretinut prieteniile, mi-am mai strans bani sa imi fac si eu o casuta frumoasa...
4. am avut kef si timp sa stau,acum pe seara, si pe mess, sa imi beau "cafeluta de seara" si...
5. am avut kef sa scriu pe blog

Incercam sa ma mai gandesc si la alte chestii pe care le-am mai facut. Nu cred ca ar mai fi vreunul important de spus, afara de cele "cotidiene". Dar legat de subiectul asta, mi-a venit in minte acum o dimineata frumoasa din Bulgaria, cand m-am trezit (ne-am trezit, adica) pe la 5-6 dimineata (in contextul in care era vara si lumea se trezeste pe la 10 -11) si ne-am dus sa vedem rasaritul. Eram in Balcik atunci. Erau ultimele zile pe care le petreceam in Bulgaria si am zis sa vedem si noi rasaritul. Ce naiba, dom'le! Doar nu am venit degeaba!
Tin minte si acum.. Trebuia sa ajungem pana la port. Impacata cu gandul ca nu o sa mai fiu lasata sa dorm, m-am imbrac, i-am asteptat pe toti in curte si... wtf!?! noi pe unde iesim?! Usa era incuiata. Am sarit gardul, bineinteles, ca niste mici experti in ale chestiunii, si am purces spre destinatie.
Am mers cam mult pe jos, daca stau sa ma gandesc acum (abia acum). Dar..s-a meritat, ce-i drept, pentru ca nu stiu daca o sa mai am ocazia sa mai ajuns candva pe acolo (desi mi-as dori). Dar cum pe Adrina nu il incanta ideea, Alina nu stie unde va mai merge, Zena nu are dinero, Emil, Gino, Any, Mihaela...ohhh.. Mai bine mai astept! :)Poate poate! Sau... Se ofera cineva? Oana, Anca, Raluca, Cri? :))

Si ce rau imi pare ca nu mai am cd-ul cu pozele din Bulgaria, pentru ca alina si l-a "atribuit". As fi pus o poza din dimineata aia sa vedeti si voi fata de om somnoros, sgribulit etc etc.


Apropo de ultima chestie (5): Incercam linistita, relaxata (cum sunt in acest moment) sa intru pe blog. Mi s-a nazarit mie asa dint-o data sa scriu pe blog ceva. Trinc!!! Deci, aveam intentii bune, nene!! Si... stres, stres pe ultima suta de metrii!! Incercam sa intru pe blog, dupa o perioada de stagnare, si nu ma lasau!!! Adica... omul are o intentie buna si astia cu blogspot-ul lor nici macar nu aprecieaza?! Dar uite ca am intrat...si am si pus un post nou:)


In concluzie:
1. Uneori e bine sa te trezesti dimineata. Uite cate lucruri poti sa faci. Mai ales daca este si frumos afara :) Trezeste-te si tu intr-o zi dimineata si la sfarsitul zilei vezi cate lucruri ai reusit sa faci ;)
Poate ai si tu vreo amintire legata de o dimineata frumoasa.. Ne-o povestesti?
2. Ca tot mi-am adus aminte de Bulgaria.. Mi-am propus, de fapt sunt la etapa "ma gandeam", sa va mai povestesc si alte lucruri interesante de acolo in alte posturi. Dar..vedem, vedem..!! (eheee...ce intamplare mi-a trecut prin cap :)) )








P.S. : Am ramas datoare cu un post despre un concert (asta in caz ca ma trage Oana de urechi). N-am uitat! N-am uitat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu