luni, 22 martie 2010

Din "coltul" gandului..


De ceva timp am asa...o stare de... "plictiseala".. Ma surprind unele persoane si ma surprind chiar si eu.. Mi-ar fi placut sa scriu despre "roz", despre tenesii mei frumosi si comozi -pe care ii iubesc, despre diploma Ancai ( pe care a meritat-o din plin), despre ce o sa fac peste cateva zile, sau despre ce am facut azi.. etc etc, dar n-am kef.

"Rasfoiam" paginile pe Google si am gasit o leapsa misto pe care m am gandit sa o completez si eu. Mi s-a parut interesanta, la modul ca niciodata nu strica sa iti mai pui cateva intrebari despre propria persoana.

Leapsa asta se numeste simplu:




Principala trăsătură a caracterului meu: loialitatea

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: capacitatea de a se descurca in orice situatie

Calitatea pe care o prefer la o femeie: finetea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ajutorul

Principalul meu defect: orgoliu'

Ocupaţia mea preferată: nu am una preferata

Visul meu de viata: sa vad cat mai multe locuri de pe Glob

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu realizez nimic din ce mi-am propus

Ce-aţi vrea să fiţi: om, copil, mama, sotie, expert (in domeniu)

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Spania sau Mexic

Culoarea preferată: Albastru

Floarea preferată: Trandafirii

Pasărea preferată: Pescarusii

Prozatorii mei preferaţi: Sadoveanu

Poeţii mei preferaţi: Bacovia

Eroul meu preferat: -

Eroina mea preferată: -

Eroii din viaţa reală: -

Eroinele din istorie: -

Bautura şi mâncarea preferate: cafeaua/ carnea de porc la gratar

Numele preferat (Baiat/ fata): Robert/Catalina

Ce detest cel mai mult: neseriozitatea

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Iliescu :))

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: o voce frumoasa

Cum aş vrea să mor: intr-un accident de masina

Starea de spirit actuală: plictisita

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: greselile marunte, neintentionate, "prostiile"

Deviza mea: nu am


***
Care este cuvântul favorit: iubita :))

Care este cuvântul pe care îl deteşti cel mai tare: lol

Ce îţi face plăcere în mod deosebit: sa vorbesc despre ce ma intereseaza

Care este înjurătura favorită: du-te tare!

Ce sunet îţi place cel mai mult: toba (instrument)

Ce sunet îţi displace: scartaitul usii, cretei pe tabla..

Ce altă profesie ţi-ar plăcea să practici: medic chirurg

Ce altă profesie nu ai practica nici în ruptul capului: gunoier

Dacă te-ai putea transforma, la dorinţă, într-un animal, care ar fi acela: rechin

Dacă Raiul există, ce ai dori să îţi spună Dumnezeu când ajungi la Porţile Raiului: "O sa-i vezi pe toti"

Dacă ai putea să îi pui o întrebare lui Dumnezeu, acum, care ar fi aceea: "Ce mi-ai rezervat?"


***

Când ai murit ultima dată: "noaptea" trecuta, cand am dormit de la 3 la pranz (duminica) pana a doua zi (luni)la 9;))

De ce te mai trezeşti dimineaţa: ca sa merg la facultate

Unde sunt visele din copilărie: in cap

Ce te deosebeşte de ceilalţi din jurul tau: orgoliuuuu' mare

Îţi lipseşte ceva. Ce? : Da, unul din prieteni

Chiar oricine poate să fie artist: da

De unde vii: dinspre rasarit

Crezi că ai o soartă de invidiat: nu neaparat

Ai renunţat la ceva: da

Ce faci cu banii: ii cheltui

Ce sarcină menajeră îţi displace cel mai tare: sa spal vasele

Plăcerile prin excelenţă: dormitul pana tarziu, cafeaua tare si plimbarile (in zilele insorite si calduroase)

Ce ţi-ar plăcea să primeşti de ziua ta: mai multe

Susţii vreo cauză: nu neaparat

Ce ai fi în stare să refuzi: cam orice

Ce ai fost capabil să faci din dragoste: nu prea multe

Ce ţi se reproşează: orgoliul si ambitia excesiva

La ce e bună arta: sporeste creativitatea, libera exprimare a sentimentelor

Scrie-ţi motto-ul: nu am

Cum ai vrea să te întorci: pe partea cealalta :))

....si se incheie aici.


~Say hello to the girl that I am!
You're gonna have to see through my perspective~

2 comentarii: