vineri, 26 februarie 2010

Obisnuinta se defineste prin 2 banane



"OBIȘNUÍNȚĂ : Însușire dobândită cu timpul, prin practică, și devenită trăsătură caracteristică; obicei, deprindere. " (Dex)

Mi s-a intamplat ieri dimineata, cand imi pregateam geanta ca sa plec la facultate. Printre caiete, portofele, umbrela etc. ...am avut loc (ca de fiecare data) sa bag in geanta si ceva bun (de mancat) pentru ziua lunga ce tocmai incepea.

Facand "pachetelul", in loc de 1 banana (ca doar eram una), am pus doua banane. Si nu e prima oara cand fac asta. Mereu fac asa.

Deci...La ce am ramas... Am pus 2 banane : una pentru mine, una pentru Oana. Niciodata nu imi iau un singur lucru, ceva doar pentru mine. Intotdeauna "pachetelul" se imparte la doua persoane, pentru ca este facut de acasa exact pentru doua persoane.

Si nu e ceva planificat. Nu imi fac lista de seara si spun " Maine o sa imi iau la mine o ciocolata X. Ba nu, iau 2, ca sa ii iau si Oanei una" . No! Eu iau direct 2...fara sa mai gandesc partea cu "iau 2, ca sa ii iau si Oanei una". Iau 2 pentru ca asa trebuie. Punct! E lege. Punct!

Si cand astfel de momente apar, inseamna ca a intervenit obisnuinta. La modul pozitiv, nu negativ ( cand obisnuinta devine monotonie).

M-am obinuit sa stau cu Oana aproape zi de zi si sa impart cu ea cam tot ce am (de la cursuri pana la sfaturi si covrigi, ;)) ) Iar ultima oara, obisnuinta s-a definit prin 2 banane. Despre asta incercam sa explic mai sus. Iar faptul ca impartim a devenit un lucru obisnuit. Iar faptul ca impartim, inseamna ca suntem prietene :D

Si ca tot a venit vorba de prietene.. La multi ani, Zena!! Stai linistita. Priveste optimist. Nu ai imbatranit. Ai prins mai multa experienta :)) Maxim am zis!



3 comentarii:

  1. La multi ani Zena! :P si ziua mea ii in 26 doar k difera luna. Cat despre povestea cu bananele... frumoasa relatie de prietenie :) Aveti grija una de cealalta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, si am mancat bananele alea cand am terminat ziua, in graba, la metrou. ;))
    Si "la multi ani", Zena, chiar daca e cu intarziere. :)

    RăspundețiȘtergere