joi, 28 ianuarie 2010

Ultima zi de facultate, prima zi de vacanta :)

Available! Sau altfel spun, OFICIAL: e vacanta!!!

Astazi am avut ultimul examen din aceasta sesiune. Examen la CSS sau CCS, nici acum nu sunt sigura cum se numeste materia :-? .

Ziua de astazi a inceput pentru mine la 7 dimineata, cand mi-a sunat ceasul, sau mai bine spus, cand mi-a sunat telefonul.

Au trecut orele, a trecut si examenu.. Era abia ora 12. Nici eu, nici Oana nu ne grabeam sa ajungem acasa, asa ca am hotarat sa facem cu totul altceva, dar nu, nu mergem acasa.

Prima destinatie: Camera Oanei din Grozavesti, unde am zabovit cam 2 ore. Am baut ceai, am baut cappucino-ul Dinei, am mancat ciocolata, am povestit.. . "Si noi ca fetele!" :))

Destinatia nr 2: Carrefoure, la cumaparaturi. In timp ce Oana cumparat ceai, 3 in 1, iaurt s.a.m.d , eu cumparam ciocolata, prajiturele s.a.m.d. . Concluzia Oanei: Nu te mai iau cu mine la cumparaturi! :))

Unde mai pui ca..Oana cara cosul (asta in timp ce vorbea si la telefon), iar eu ma ocupam sa il umplu :)). Concluzia Oanei : Nu te mai iau cu mine la cumparaturi ! :))

A mai trecut o ora, am terminat si cumparaturile. De data asta mergea fiecare la casa ei. Damn!!!
Destinatia nr 3: Acasa! FiNaL DeStiNaTiOn!

Concluzia mea : Ce repede trece timpul cand sunt cu Oana si/sau Raluca si/sau Anca. :(

3 comentarii:

  1. Awww>:d< Cum să nu vrea omul să te ia la cumpărături?:)) Ești adorabilă când vrei bunătăți!
    Să știi că timpul trece repede cu voi! Mi-e așa dor să ne mai întâlnim toate patru. Momentele alea devin din ce în ce mai rare:(
    Păcat...
    TREBUIE SĂ NE ÎNTÂLNIM TOATE!!!
    Neapărat!
    >:d<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vrem un post nou. Nu ai mai intrat pe blog.

    RăspundețiȘtergere