vineri, 11 decembrie 2009

10 lucruri ciudate despre mine

1. Beau ceaiul fierbinte si laptele rece, niciodata invers.
2. Nu mananc niciodata peste.
3. De cand m`am nascut am o unghie la mana stanga crapata, cu alte cuvinte.. am o unghie impartita pe din doua ( care nu mi-a creat probleme niciodata!)
4. Iubesc gentile negre de lac.
5. Cand ma intreaba cineva ce culoare au ochii mei, nici eu nu stiu sigur ce sa raspund.. Daca sunt mai mult caprui, sau daca sunt mai mult verzi..
6. Nu imi place sa merg in club ( contrar varstei)
7. Imi place sa imi scriu prenumele cu "y", desi numele se scrie cu "i"
8. Sunt fan Hello Kitty
9. Nu pot sa ma machiez intr-o oglinda mare. ( am propria mea oglinda : mica, rotunda si draguta :D )
10. Nu pot sa (a)dorm fara puiul meu de perna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu